Fontos tudnivalók igazolásokhoz, ügyfélfogadáshoz...

Fontos tudnivalók igazolásokhoz, ügyfélfogadáshoz...


A minél gördülékenyebb ügyfélkiszolgálás és a sorban állások elkerülése érdekében, a Pest Megyei Kézilabda Szövetség a 2020/2021. évi Pest megyei bajnoki szezonra kiírt és a Magyar Kézilabda Szövetség által szervezett, de a PMKSZ rendezésében zajló bajnokságokhoz kapcsolódó ügyintézéshez az alábbi tájékoztatást adja:
- minden sportszervezet időpontfoglalással tud a PMKSZ munkatársaihoz bejelentkezni, melyet az MKSZ Back Office rendszerén keresztül a 11-es menüpont, digitális ügyintézés alatt lehet megtenni (aki több ügyet is intézni szeretne, az választhat több időpontot is)
- ügyfélfogadás kedden és csütörtökön, 09:00-17:00 óráig
- minden, a sportszervezetet érintő ügyintézéshez az ahhoz szükséges dokumentumot az igazolas@pmkezi.hu címre kell megküldeni (már az időpontfoglalással egy időben érdemes elküldeni ezeket, így amikor a lefoglalt időpontra megérkezik, a technikai vezetőnek már csak le kell ellenőriznie az elkészült igazolásokat, játékengedélyeket, sportorvosi engedélyeket; stb.),
- a dokumentumokat elnevezve (pl.: Kiss József nyilvántartásba vétel, Kiss József igazolás, Kiss József anyakönyvi, Kiss József nyilatkozat, Kiss József fotó, stb.) pdf, word, vagy jpeg formátumban kell csatolmányként a fenti e-mail-címre elküldeni,
- amennyiben egy file-ban küldik a fenti dokumentumokat (nyilvántartásba vétel, igazolás, anyakönyvi kivonat, nyilatkozatok), úgy elegendő magát a file-t elnevezni (Kiss József nyilvántartásba vétel, Kiss József igazolás),
- a nem megfelelő formátumú vagy el nem nevezett dokumentumokat a PMKSZ nem fogadja be, annak ügyintézését nem kezdi meg,
- az a sportszervezet, amelyik nem foglalt időpontot, de mégis felkeresi a PMKSZ irodáját, az az időponttal rendelkezőkkel szemben hátrányba kerül, így előfordulhat, hogy több órát kell várakoznia,
- játékengedélykérő lapok esetében csak az MKSZ és a PMKSZ internetes oldaláról aktuálisan, a 2020/2021-es szezonra vonatkozókat és letölthetőket fogadjuk el!
Az MKSZ Elnöksége elfogadta az új Igazolási és Átigazolási Szabályzatot. Az alábbiakban összefoglaljuk az eljárásokhoz szükséges dokumentumok listáját, melyet elektronikus úton is elküldhetnek a csapatok, amennyiben az összes szükséges dokumentum rendelkezésre áll.
Nyilvántartásba vétel (igazolás olyan játékos esetén, aki eddig nem szerepelt az MKSZ nyilvántartásában)
• székhely szerinti illetékes megyei szövetség intézi (kivéve külföldi játékos esetében)
• nyilvántartásba vételi lap (első igazolás)
• játékos szerződése vagy tagbelépési nyilatkozata
• személyes adatainak igazolására alkalmas okirat
• 18 éves kor alatt a törvényes képviselő személyes adatai és törvényes képviselői minősége igazolására alkalmas okirat (a gyermek születési anyakönyvi kivonata)
• fénykép -> MKSZ rendszerben
Igazolás (korábban átigazolás)
• NB I-es, NB I/B-s sportszervezeteknek MKSZ végzi, többit a székhely szerinti illetékes megyei szövetség
• igazoló lap
• játékos szerződése vagy tagbelépési nyilatkozata
• 18 éves kor alatt a törvényes képviselő személyes adatai és törvényes képviselői minősége igazolására alkalmas okirat (a gyermek születési anyakönyvi kivonata)
• előző klubjával kötött szerződés, mely igazolja a szerződés lejártát, vagy nyilatkozat (két tanúval igazolva) arról, hogy a játékos előző klubjával kötött szerződése vagy tagsági viszonya megszűnt
Kölcsönadás
• továbbra is csak az MKSZ végezheti
• csak és kizárólag a kölcsönadási szerződést kell megküldeni, mely tartalmazza a játékos anyaegyesületével kötött szerződésének lejárati dátumát, valamint, hogy mettől-meddig kerül kölcsönadásra a játékos
Nemzetközi átigazolás
• továbbra is csak az MKSZ végezheti
• nemzetközi átigazolási kérelem
• fotó
• útlevél
Köszönjük szépen szíves együttműködésüket!